jonvabaliogr@gmail.com
tel. 868357656
Grupėje ugdomi 3-5 m. amžiaus vaikai . Ugdymo kalba – lietuvių.
Grupėje dirbame pagal lopšelio-darželio Ikimokyklinio ugdymo programą.
„Jonvabalio” grupė – tai vaikui draugiška ir fiziškai saugi aplinka.
Čia vaikai turi teisę tenkinti prigimtinį poreikį žaisti, bei atrasti save įvairiose veiklose. Mėgstantiems tyrinėti paruošiame informacinius stendus, plakatus, sienas, kad vakai gebėtų rinkti informaciją savarankiškai ir patirtų atradimo džiaugsmą. Siekiantiems išreikšti save meninėje srityje, grupėje „apgyvendinome” pirštinines lėles, kurių pagalba vaikai improvizuoja savo patirtį, suvokimą apie gyvenimą, imituoja kasdieninio gyvenimo veiksmus, reiškia emocijas, plečia sakytinę kalbą. Norintiems surasti savo erdvę, atpažinti savo ir kitų jausmus, o gal tik minutėlei nusiraminti, grupėje įrengėme erdvę „Ramuko namelį”. Tenkinant esminį vaiko poreikį judėti, grupėje įsirengėme judėjimo takelį, kuris ugdo vaikų fizines savybes bei suaktyvina savaiminius pažinimo procesus. Mes sukūrėme tokią aplinką, kurioje yra sąlygos vaiko laisvai kūrybai, vaiko savitumui, esminiams poreikiams ir gebėjimams atsiskleisti…
Mūsų lūkesčiai iš tėvelių – kad ir toliau aktyviai siūlysite idėjas ir prisidėsite savo darbu kuriant ir tobulinanst grupės ir darželio aplinkas…
Grupės darbo laikas
7.30-18.00 val.
Daiva Penkauskienė (mokytoja)
Kristina Diomina (mokytoja)
Jurgita Šaulienė (mokytojos padėjėja)
paspauskite šią nuorodą
,,Jonvabalio” grupės vaikų užimtumas
PIRMADIENIS |
ANTRADIENIS |
TREČIADIENIS |
KETVIRTADIENIS |
PENKTADIENIS |
7.30 Vaikų priėmimas. Individuali ugdomoji veikla. Pokalbiai su tėvais8.30 rytinė mankšta8.38 pusryčiai9.15 – 10.50 ugdomoji veikla grupėje11.00 – 11.50 ugdomoji veikla lauke (laipynės, muzikos garsų erdvė)12.08 pietūs13.00 – 15.00 poilsio ir ramybės laikas, veikla su nemiegančiais vaikais15.00 – 15.30 ugdomoji veikla grupėje15.38 vakarienė16.35 – 17.00 ugdomoji veikla lauke (laipynės, muzikos garsų erdvė)17.30-18.00 ugdomoji veikla grupėje, pokalbiai su tėvais |
7.30 Vaikų priėmimas. Individuali ugdomoji veikla. Pokalbiai su tėvais8.30 rytinė mankšta8.38 pusryčiai9.15 – 10.50 ugdomoji veikla grupėje9.25 – 9.50 muzika10.00 – 10.25 keramika10.45 – 11.50 ugdomoji veikla (dirbtuvėlės arba dažinio namelis)12.08 pietūs13.00 – 15.00 poilsio ir ramybės laikas, veikla su nemiegančiais vaikais15.00 – 15.30 ugdomoji veikla grupėje15.38 vakarienė16.35 – 17.30 ugdomoji veikla veikla grupėje ar lauke (dirbtuvėlės arba dažinio namelis)17.30-18.00 ugdomoji veikla grupėje, pokalbiai su tėvais |
7.30 Vaikų priėmimas. Individuali ugdomoji veikla. Pokalbiai su tėvais8.30 rytinė mankšta8.38 pusryčiai9.00 – 9.30 ugdomoji veikla grupėje9.30 – 10.15 veikla atradimų kambaryje10.50 – 11.50 ugdomoji veikla lauke (smėlio/muzikos garsų arba sporto erdvėje)12.08 pietūs13.00 – 15.00 poilsio ir ramybės metas, veikla su nemiegančiais vaikais15.00 – 15.30 ugdomoji veikla grupėje15.38 vakarienė16.35 – 17.30 ugdomoji veikla lauke (smėlio/muzikos garsų arba sporto erdvėje)17.30-18.00 ugdomoji veikla grupėje, pokalbiai su tėvais |
7.30 Vaikų priėmimas. Individuali ugdomoji veikla. Pokalbiai su tėvais8.30 rytinė mankšta8.38 pusryčiai9.00 ugdomoji veikla grupėje9.25 – 9.50 muzika10.00 – 10.40 ugdomoji veikla grupėje10.50 – 11.50 ugdomoji veikla lauke (konstravimo erdvė arba girinio namelis ir miško erdvė)12.08 pietūs13.00 – 15.00 poilsio ir ramybės metas, veikla su nemiegančiais vaikais15.05 – 15.35 dailė15.38 – 16.08 vakarienė16.45 – 17.15 kūno kultūra17.15 – 18.00 ugdomoji veikla lauke (konstravimo erdvė arba girinio namelis ir miško erdvė) |
7.30 Vaikų priėmimas. Individuali ugdomoji veikla. Pokalbiai su tėvais8.30 rytinė mankšta8.38 pusryčiai9.00 ugdomoji veikla grupėje9.30 – 10.00 šokiai10.10 – 10.50 ugdomoji veikla grupėje10.50 – 11.50 ugdomoji veikla lauke (laipynės arba smėlio erdvė)12.08 pietūs13.00 – 15.00 poilsio ir ramybės metas, veikla su nemiegančiais vaikais15.00 – 15.30 ugdomoji veikla grupėje15.38 vakarienė16.35 – 17.30 ugdomoji veikla lauke (laipynės arba smėlio erdvė)17.30-18.00 ugdomoji veikla grupėje, pokalbiai su tėvais |
2022-2023 metai
Šalta žiema šalin eina, jau pavasaris ateina…
Vaikai tyrinėjo gaublį, aiškinosi, kad tai yra planeta žemė, sužinojo kur yra pavaizduota vanduo, kur sausuma. Knygoje aiškinosi kur kokie gyvūnai gyvena. Atvaizdavo gaublį piešdami, kopijavo žemynų pavadinimus.
Vaikai gamino sapnų gaudykles, vėrė karoliukus, raizgė voratinklį, veikloje naudojosi aštriu daiktu adata. Lavino smulkiąją motoriką
Vaikai kūrė batus, lavino smulkiosios motorikos judesius kirpdami žirklėmis bei varstydami virvę. Mokėsi sudėti teisingai batų ir kojų atspaudus.
Vaikai tyrinėjo sniego ir ledo savybes. Stebėjo ir darė išvadas, kodėl sniegas ir ledas tirpsta?
Vaikai ieškojo grupėje daiktų, kurie yra geometrinių formų. Juos apsibėžė ant popieriaus lapo, spalvino pasirinktos priemonėmis ir kūrė geometrinių figūrų kilimus. Skaičiavo, kiek ir kokių geometrinių formų nupiešė…
Pramoga ,,Kalėdų eglutės beieškant”
Projektas ,,Seku, seku pasaką”. ,,Drugelio” ir ,,Jonvabalio” grupių vaikai klausėsi sekamos ukrainiečių liaudies pasakos ,,Pirštinė”. Po pasakos vaikai patys improvizavo, vaidino, kūrė savo sugalvotas siužetus…
Vaikai atliko eksperimentą, kaip gamtos krituliai krinta iš debesų. Veikoje panaudojo netradicines priemones – skutimosi putas. Įvardino gamtos kritulių pavadinimus: lietus, sniegas, kruša.
Vaikai atliko eksperimentą lašindam i vandenį ant įvairių medžiagų faktūrų. Stebėjo, kas atsitiko užlašinus vandens ant popieriaus, audinio, poleteleno, poliesterio, odos. Analizavo, kurios medžiagos praleidžia vandenį, o kurios ne.
2022-11-10 vyko „Jonvabalio” ir „Drugelio” grupių bendra žibintų šventė, kurios metu vaikai žiūrėjo filmuką apie dalinimąsi šviesa, šiluma, žaidė žaidimus apie šviesą ir tamsą, sekė pasakas ,,be galo”. Šventės pabaigoje vaikai išsineše namo savo pagamintus žibintus, kad pasidalint savo šiluma su artimaisiais… ir pajutome, kad nors lauke ir tamsu, viduje visada šilta ir šviesu…












Kartu su tėveliais ruošėmės Žibintų pramogai ir gaminome žibintus…
Visos savaitės metu, stebėjome rudeniui būdingus požymius, mokėmės medžių pavadinimus, tyrinėjom lapus, rudeniui būdingas spalvas. Žaidėm, spaudavom lapus, aplikavom, liejom rudenines spalvas…
Dalyvavome projekte ,,Emocijų laboratorija”. Viena iš veiklų – ugnikalnio išsiveržimas. Aiškinomės su vaikais, kaip mes jaučiamės kai supykstame…
Darželio gimtadienio akimirkos…
Analizavo kūno dalis, aiškinosi, kurios kūno dalys yra viršutinėje, vidurinėje ir apatinėje kūno dalyje. Piešė žmogų. Įvardino, kam reikalingos ausys, nosis, burna, akys, rankos ir kokius pojūčius jaučiame.
Susipažįstame su vaisiais ir daržovėmis. Atrasdami uoslės ir skonio pojūčius, vaikai įvardina sąvokas: rūgštus, saldus, kartus… Įvardina spalvas, vaisių ir daržovių pavadinimus…
__________________________________________________________________________