sraigutesgr@gmail.com
tel. +370 68353260
Grupės savitumas
Grupėje ugdomi 2 m. amžiaus vaikai . Lopšelio grupė. Ugdymo kalba – lietuvių.
Dirbame pagal Ikimokyklinio ugdymo programą.
Grupėje dažnai eksperimentuojame, tyrinėjame, išbandome netradicines veiklas. Žaidžiame pirštukų žaidimus, kurie lavina smulkiąją motoriką, vysto ritmo, rimo jausmą, muzikalumą. Padeda įsiminti naujus žodžius, pirštų ,,vardelius”, plečia žodyną. Lavina fantaziją, norą kurti, stiprina lytėjimo pojūtį, padeda pažinti save. Taip pat grupėje daug žaidžiame. Per žaidimus vaikams padedame pažinti pasaulį, bei išmokti naujų dalykų. Ugdome asmenybes (busimus kūrėjus, lyderius ir išradėjus), kurių akyse dega smalsumas ir drąsa kurti.
Grupės darbo laikas
7.30-18.00 val.
Taip atrodo mūsų grupė…
Grupės komanda
Dovilė Juočerienė (mokytoja)
Erika Matijošaitytė (mokytoja)
Ugnė Gudonienė (mokytojos padėjėja)
Mūsų grupės savaitės veiklos ritmas
Mūsų grupės savaitės veiklos 2024-2025 m.m.
Ugdymas
2024-2025 metai
Kokios Užgavėnės be blynų? O skaniausi jie – kai išsikepame patys. Tad maišėm, pylėme, plakėme, kepėme ir ragavome…
Žiemos šalčio pasaka. Kartu su vaikais čiupinėjome, uostėme, paragavome vaisių (citrinos, apelsino). Vaikai banė įvardinti, ką jie mato, ką jie liečia, uosto ir ragauja. Paraginti vaikai kūrė savo paveikslus…
Eksperimentas su krachmolu – gaminome dirbtinį sniegą…
Kalėdinės dirbtuvėlės su tėveliais. Žaisliukų gamyba iš vaisių ir gamtinės medžiagos…
Kartu su vaikais prisirinkome lauke lapų ir su jais eksperimentavome. Bandėme klijuoti ant plėvelės, stebėjome kaip atrodo iš abiejų pusių. Aiškinomės jų spalvas.
Vaikai kartu su auklėtojos pagalba aiškinosi lapų spalvas, jas įvardino. Vėliau iš lapų kūrė paveikslą, įvardino naudojamas spalvas
Kartu su vaikais paminėjome moliūgadienį. Vaikai persirengė įvairiais personažai ir su jais susipažino. Taip pat skaptavo ir apžiūrėjo moliūgus, įvardino jų spalvą.
Kartu su vaikais kūrėme kliūčių ruožą, vėliau jį bandėme pereiti. Vaikai bandė pašokti, atsitūpti, užlipti, nulipti, lysti
Vaikai lytėjo sensorinius padėkliukus, emocijas reiškė žodžiais, veido mimikomis ir garsais. Kartu su auklėtojos pagalba bandė surasti švelniausią daiktą.
Piešimo metu vaikai išreiškė savo patirtį, jausmus. Vaikai piešė gulėdami, sėdėdami, tupėdami, taip kaip jiems atrodė patogiausia. Reiškė savo emocijas žodžiais, veido mimikomis.
Smulkiosios motorikos lavinimas žaidžiant su plastelinu, bei aižant pupeles.
Pažintis su darželiu…