saulutegr@gmail.com
tel. 868348287
Grupėje ugdomi 2-3 m. amžiaus vaikai Dirbame pagal lopšelio-darželio Ikimokyklinio ugdymo programą.
Grupės darbo laikas
7.30-18.00 val.

Skirma Grikietytė (ikimokyklinio ugdymo mokytoja)
Rūta Grinkienė (ikimokyklinio ugdymo mokytoja)
Rita Juodelienė (mokytojos padėjėja)
Štai ką veikiame dienos metu…
2023/2024 mokslo metai
,,Išvyniok ir sugrupuok” – lavėjo akies ir rankos koordinacija, smulkioji motorika, patyrė atradimo džiaugsmą, gerino pastabumą atrandant tokį pat daiktą, ištarė daiktų pavadinimus, išgirdo spalvų pavadinimus. Sritys: skaičiavimas ir matavimas, iniciatyvumas ir atkaklumas, fizinis aktyvumas
,,Spalvų medis”‘ – domėjosi nauja veikla, išgirdo spalvų pavadinimus, tapatino pagal spalvą, pažino ir pavadino spalvas, atliko judesius pirštais ir plaštaka, mokėsi naudotis pincetu. Sritys: skaičiavimas ir matavimas, iniciatyvumas ir atkaklumas, fizinis aktyvumas
Žaidimas su kamuoliukais ,,Sukasi ratukas” – išmoko naują žaidimą, atliko griebimo judesius plaštaka ir pirštais, gerino koordinaciją, bei orientacija erdvėje, patyrė džiugių emocijų. Sritys: santykiai su suaugusiais. fizinis aktyvumas.
,,Saulutės taikinys” – įsitraukė į bendrą žaidimą su auklėtoja- mezgėsi ryšys, atliko metimo judesius, lavėjo akies ir rankos koordinacija, patyrė džiugių emocijų. Sritys: santykiai su suaugusiais, fizinis aktyvumas
2022/2023 mokslo metai
Įvairių, lavinamųjų veiklų metu, susipažinome su apskritimu.
Kurdami mamos portretą, naudojome įvairias technikas, gerinome smulkiąją motoriką, estetinį suvokimą.
Veikla – tyrimas ,,Kuri gėlė labiau kvepia?” – išgirdo, ištarė gėlių pavadinimus, jų spalvą, palygino pagal kvapą, lavėjo uoslės pojūtis, reiškė savo nuomonę, atpažino savo vardą kortelėje. Sritys: tyrinėjimas, sakytinė kalba.
Tapyba prieskoniais – tyrinėjo kvapų įvairovę, lavino uoslės pojūtį, išgirdo daugiau prieskoninių augalų ir daržovių pavadinimų, atpažino ir įvardino jau žinomus kvapus. Sritys – tyrinėjimas, sakytinė kalba.
,,Mažijų velykėlės” – ridenome ir skanavome margučius. Gerinome kasdieninio gyvenimo įgūdžius, smulkiąją motoriką…
Projekto ,,Jei tik turėčiau žalią nosį ”… akimirkos, skirtos savęs ir kito, tokio koks esi pažinimui ir priėmimui…
Veikla – ,,Surask Trispalvę”. Vaikai domėjosi ir pamatė įvairių šalių vėliavas, pastebėjo, surado tarpe jų LT vėliavą, įvardino trispalvės spalvas. Sritys: Savivoka ir savigarba, aplinkos pažinimas.
Sritys: Kasdieninio gyvenimo įgūdžiai. Aplinkos pažinimas. Žaidimas ,,Serviruojame stalą” – ugdėsi asmeniniai savitvarkos įgūdžiai, ištarė stalo įrankių, indų, maisto produktų pavadinimus, dėliojo į jiems skirtas vietas.
Sritys: Kasdieninio gyvenimo įgūdžiai. Aplinkos pažinimas. Veikla ,,Sveikos mitybos piramidė” – pagal pavyzdį tvėrė piramidę, pažino ir pavadino maisto produktus paveikslėliuose, pamatė ko reikia valgyti daugiau, o ko mažiau.
Įdomiomis ir netradicinėmis veiklomis „Saulutės” grupės vaikai paminėjo Vasario 16-ąją ir Šv. Valentino dieną…
Netradicinis piešimas „po stalu”. Tai iš vaikų iniciatyvos gimusi veiklos idėja, kurios metu vaikai išbandė įprastą savo mėgstamą veiklą naujai.
Raidžių kroketas. Vaikai stengėsi įvaryti kamuoliukus į tinkamus vartus tapatindami juos pagal vartų spalvą ir raidę. Naujai pritaikė konstravimo bokštelius, kaip lazdas kamuoliukų žaidime.
STEAM veikla „Raidžių sriuba“. Vaikai šilto vandens ir plaktukų pagalba stengėsi išlaisvinti užšalusias raides. Veiklos metu buvo gerinamas pirštukų darbas, įvardijama išlaisvinta raidė ir pasikartota ledo užšalimo ir tirpimo procesų eiga.
Skaičių žvejyba. Tai kantrybės ir susikaupimo pareikalavusi veikla, kurios metu vaikai derino sužvejotus skaičius su lape matomais skaičiais, skaičiavo ir įvardijo, kiek ir kokių skaičių pavyko sužvejoti. Taip pat patyrė geras emocijas žaisdami kartu.
Emocijų suvokimas ir raiška. Vaikai kūrė emocijų veidelius, įvardijo matomas emocijas, bandė jas pavaizduoti.
Sensorinė dėžė ,,Magnetas ir varžtai” – stebėjo kaip veikia magnetas, išbandė naują tyrinėjimo būdą, patyrė atradimo džiaugsmą. Tyrinėjimas.
Įrankių dėlionė – susipažino su statybiniais įrankiais, išgirdo jų pavadinimus, tapatino daiktus pagal formą ir dydį. Sritys: Skaičiavimas ir matavimas. Tyrinėjimas.
STEAM „Žiemos kvepalai”. Vaikai ne tik pasigamino natūralius aplinkos kvepalus, bet ir gražias dekoracijas namams…
„Ar šlapias?” Vaikai gerino kasdienio gyvenimo įgūdžius, išsiaiškino, kada ir kodėl reikia pasidžiauti rūbus, gerino smulkiosios motorikos įgūdžius…
„Snaigės” dėlionė. Vaikai dėliodami sukaupė dėmesį, lavino loginį mąstymą ir stengėsi įveikti visą užduotį, tai yra sudėlioti visą snaigę…
Fizinis aktyvumas. Skaičiavimas ir matavimas.
,,Papuošk eglutę” – tapatino kamuoliukus pagal spalvą, įtvirtino pagrindinių spalvų pavadinimus, atliko judesius ranka, gerino akies – rankos koordinaciją.
Kalėdinės dirbtuvėlės…
,,Sausainių gaminimas”. Vaikai pasirinko norimas formeles, priemones, kūrybiškai dekoravo sausainius, reiškė savo mintis, įspūdžius, išklausė, suprato auklėtojos patarimus, siūlymus.
,,Atvirukų gaminimas”. Vaikai pasirinko norimas priemones, kirpo, aplikavo, savitai dekoravo kalėdinius atvirukus, kalbėjo, klausinėjo, klausėsi kitų kalbos.
Tiriamoji veikla be stalų. Vaikai piešdami ant sniego tyrinėjo jame randamus gamtos objektus. Stebėjo ir komentavo kintančią sniego būseną.
Eglučių puošimas tai – smulkiosios motorikos lavinimas.
Koks gyvūnas slepiasi po sniegu? Atliko smulkiosios motorikos veiksmus, tapatino rastą gyvūno „įspaudą” su gyvūno figūrėle, įvardino, kai kuriuos gyvūnus.
Kalėdų belaukiant…
STEAM veikla „Avytė”. Įsiminėme, kai kurių naminių gyvūnų pavadinimus. Išbandėme tapybą ant vatos
STEAM veikla „Išlaisvink gyvūnus”. Vaikai gerino smulkiosios motorikos įgūdžius, įsiminė ir pasikartojo, kai kurių gyvūnų pavadinimus.
„Žiemos linksmybės”
Veikla „Aš galiu surasti daikto vietą”. Vaikai matavo, apžiūrinėjo, surado daikto vietą pagal kontūrus, įvardino kai kuriuos jau žinomus daiktų pavadinimus.
Veikla „Mašinų lenktynės”. Vaikai išbandė naują mašinos veikimo techniką, įvardino žinomas spalvas, gerino rankos koordinaciją.
Veikla „Vaisių ir daržovių tyrinėjimas“. Tyrinėjo vaisius ir daržoves visais pojūčiais, išbandė naujas štampavimo technikas.
Veikla „Geometrinės figūros”. Vaikai tapatino figūras pagal spalvą ir formą, susipažino su pagrindinių formų ir spalvų pavadinimais, išbandė mozaikos techniką ant lipnios juostelės…
„Pažinkime spalvas“
,,Krenta medžių lapai”- kalbėjome apie medžius, išbandėme ,,lapų vonią”, dėliojome medžių kontūrus…
,,Spalvoti kamuoliukai”…
,,Surask skaičių”
2021/2022 mokslo metai
Mandala iš sėklų – panaudojant įvairias sėklas, kūrė simetriškus ornamentus, atliko kruopštumo reikalaujančius veiksmus, smulkius judesius pirštais
Tapyba ant stiklo – naudojant netradicines priemones medžiagas
,,Radinių dialogas” – atkartojo medžiagos raštus, savitai dėliojo pasirinktas priemones, gamtinę medžiagą
,,Tekstilės ir pirštukų dialogai”
STEAM „Lizdelis” – sukurtas pagal H. K. Anderseno pasaką „Bjaurusis ančiukas”
Patyriminis kūno dalių pažinimas
Steam veikla – „Tyrinėjimas”
Fizinių gebėjimų ugdymas
„Žydinčios tvoros”- dekoracijos kūrimas darželio kieme
STEAM veikla: mano ūgis
Saulutės gr. veiklos
SAULUTĖS grupės veikla (Saulute group activties)
,,Stiklo mozaika” – veiklos skirtos kūrybiškumo ir meninės raiškos ugdymuisi, vyko remiantis inovatyvaus ugdymo rekomendacijomis (,,Medžiagų dialogai”). Dėlionės ant stiklo – pasirenkant norimas gamtines medžiagas, stiklo akmenukus ar kitas priemones, vaikai kūrė stiklo paveikslus, savitai ir kūrybiškai dėliojo medžiagas, kūrė sekas, įvairius raštus
Tapyba ant stiklo – naudojant netradicines priemones – pagaliukus ir stiklą, vaikai tapė, maišė spalvas, tyrinėjo medžiagų įvairovę pirštukais, kūrė savitus piešinius ant stiklo paviršiaus. Piešimas ir aplikacija ant stiklo – panaudojant stiklainius. ir krepinį popierių kūrėme Užgavėnių kaukes.
Bendradarbiaujant su tėvais sunešėme į grupę įvairių rūšių ir dydžių batų. Vaikai tyrinėjo batus, jų paliekamus pėdsakus, lygino pagal dydį, rūšiavome pagal sezoniškumą, skirstėme kur vyriški, moteriški ir vaikiški. Vaikai sužinojo daugiau jų rūšių pavadinimų, kūrė ir plėtojo žaidimus su batais: ,,Batų kalnas”, ,,Batų parduotuvė”, ,,Batų žvejyba”, ,,Batų slėpynės”. Vaikai ugdėsi savarankiškumo gebėjimus, mokėsi patys apsiauti, nusiauti, tyrinėjo batais skleidžiamus garsus…
Saulutės grupės savaitė
Laikas |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
8.00 – 8.50 |
Vaikų priėmimas. Individuali ugdomoji veikla. Pokalbiai su tėvais. |
Vaikų priėmimas. Individuali ugdomoji veikla. Pokalbiai su tėvais. |
Vaikų priėmimas. Individuali ugdomoji veikla. Pokalbiai su tėvais. |
Vaikų priėmimas. Individuali ugdomoji veikla. Pokalbiai su tėvais. |
Vaikų priėmimas. Individuali ugdomoji veikla. Pokalbiai su tėvais. |
8.50 – 9.30 |
Pasiruošimas pusryčiams, pusryčiai. |
Pasiruošimas pusryčiams, pusryčiai. |
Pasiruošimas pusryčiams, pusryčiai. |
Pasiruošimas pusryčiams, pusryčiai. |
Pasiruošimas pusryčiams, pusryčiai. |
9.30 – 10.30 |
Ugdomoji veikla grupelėmis. |
Ugdomoji veikla grupelėmis. Šokių užsiėmimas. |
Ugdomoji veikla grupelėmis, veikla žaidimų kambaryje. |
Muzikos užsiėmimas. Ugdomoji veikla grupelėmis. |
Ugdomoji veikla grupelėmis/ |
10.30 – 12.00 |
Ugdomoji veikla lauke. |
Ugdomoji veikla lauke. |
Ugdomoji veikla lauke. |
Ugdomoji veikla lauke. |
Ugdomoji veikla lauke. |
12.20 – 13.00 |
Pietūs, pasiruošimas ramybės metui. |
Pietūs, pasiruošimas ramybės metui. |
Pietūs, pasiruošimas ramybės metui. |
Pietūs, pasiruošimas ramybės metui. |
Pietūs, pasiruošimas ramybės metui. |
13.00 – 15.00 |
Poilsio ir ramybės laikas, individuali ugdomoji veikla su nemiegančiais vaikais. |
Poilsio ir ramybės laikas, individuali ugdomoji veikla su nemiegančiais vaikais. |
Poilsio ir ramybės laikas, individuali ugdomoji veikla su nemiegančiais vaikais. |
Poilsio ir ramybės laikas, individuali ugdomoji veikla su nemiegančiais vaikais. |
Poilsio ir ramybės laikas, individuali ugdomoji veikla su nemiegančiais vaikais. |
15.30– 16.00 |
Vakarienė. |
Vakarienė. |
Vakarienė. |
Vakarienė. |
Vakarienė. |
16.00 – 17.30 |
Individuali ugdomoji veikla grupėje arba lauke. Pokalbiai su tėvais. |
Individuali ugdomoji veikla grupėje arba lauke. Pokalbiai su tėvais. |
Individuali ugdomoji veikla grupėje arba lauke. Pokalbiai su tėvais. |
Muzikos, keramikos užsiėmimai. Pokalbiai su tėvais. |
Individuali ugdomoji veikla grupėje arba lauke. Pokalbiai su tėvais. |