saulutegr@gmail.com
tel. 868348287
Grupėje ugdomi 2-4 m. amžiaus vaikai (The group educates 2-5 year old children)
Grupėje dirbame pagal Ikimokyklinio ugdymo programą.
Grupės darbo laikas (group working hours)
7.30-18.00 val.
Dalyvaujame ES ir Kauno miesto savivaldybės projekte „Tarptautinės grupės ikimokyklinukams” ir dirbame su angliškai kalbančiais vaikais (we are participating in a municipal project „International groups for preschoolers” and we work with english speaking children)

Skirma Grikietytė (mokytoja/teacher)
Rūta Grinkienė (ikimokyklinio ugdymo mokytoja/teacher)
Rita Juodelienė (mokytojos padėjėja/teaching assistant)
Štai ką veikiame dienos metu (that’s what we did during the day)…
2022/2023 mokslo metai
Projekto ,,Jei tik turėčiau žalią nosį ”… akimirkos, skirtos savęs ir kito, tokio koks esi pažinimui ir priėmimui…
Veikla – ,,Surask Trispalvę”. Vaikai domėjosi ir pamatė įvairių šalių vėliavas, pastebėjo, surado tarpe jų LT vėliavą, įvardino trispalvės spalvas. Sritys: Savivoka ir savigarba, aplinkos pažinimas.
Sritys: Kasdieninio gyvenimo įgūdžiai. Aplinkos pažinimas. Žaidimas ,,Serviruojame stalą” – ugdėsi asmeniniai savitvarkos įgūdžiai, ištarė stalo įrankių, indų, maisto produktų pavadinimus, dėliojo į jiems skirtas vietas.
Sritys: Kasdieninio gyvenimo įgūdžiai. Aplinkos pažinimas. Veikla ,,Sveikos mitybos piramidė” – pagal pavyzdį tvėrė piramidę, pažino ir pavadino maisto produktus paveikslėliuose, pamatė ko reikia valgyti daugiau, o ko mažiau.
Įdomiomis ir netradicinėmis veiklomis „Saulutės” grupės vaikai paminėjo Vasario 16-ąją ir Šv. Valentino dieną…
Netradicinis piešimas „po stalu”. Tai iš vaikų iniciatyvos gimusi veiklos idėja, kurios metu vaikai išbandė įprastą savo mėgstamą veiklą naujai.
Raidžių kroketas. Vaikai stengėsi įvaryti kamuoliukus į tinkamus vartus tapatindami juos pagal vartų spalvą ir raidę. Naujai pritaikė konstravimo bokštelius, kaip lazdas kamuoliukų žaidime.
STEAM veikla „Raidžių sriuba“. Vaikai šilto vandens ir plaktukų pagalba stengėsi išlaisvinti užšalusias raides. Veiklos metu buvo gerinamas pirštukų darbas, įvardijama išlaisvinta raidė ir pasikartota ledo užšalimo ir tirpimo procesų eiga.
Skaičių žvejyba. Tai kantrybės ir susikaupimo pareikalavusi veikla, kurios metu vaikai derino sužvejotus skaičius su lape matomais skaičiais, skaičiavo ir įvardijo, kiek ir kokių skaičių pavyko sužvejoti. Taip pat patyrė geras emocijas žaisdami kartu.
Emocijų suvokimas ir raiška. Vaikai kūrė emocijų veidelius, įvardijo matomas emocijas, bandė jas pavaizduoti.
Sensorinė dėžė ,,Magnetas ir varžtai” – stebėjo kaip veikia magnetas, išbandė naują tyrinėjimo būdą, patyrė atradimo džiaugsmą. Tyrinėjimas.
Įrankių dėlionė – susipažino su statybiniais įrankiais, išgirdo jų pavadinimus, tapatino daiktus pagal formą ir dydį. Sritys: Skaičiavimas ir matavimas. Tyrinėjimas.
STEAM „Žiemos kvepalai”. Vaikai ne tik pasigamino natūralius aplinkos kvepalus, bet ir gražias dekoracijas namams…
„Ar šlapias?” Vaikai gerino kasdienio gyvenimo įgūdžius, išsiaiškino, kada ir kodėl reikia pasidžiauti rūbus, gerino smulkiosios motorikos įgūdžius…
„Snaigės” dėlionė. Vaikai dėliodami sukaupė dėmesį, lavino loginį mąstymą ir stengėsi įveikti visą užduotį, tai yra sudėlioti visą snaigę…
Fizinis aktyvumas. Skaičiavimas ir matavimas.
,,Papuošk eglutę” – tapatino kamuoliukus pagal spalvą, įtvirtino pagrindinių spalvų pavadinimus, atliko judesius ranka, gerino akies – rankos koordinaciją.
Kalėdinės dirbtuvėlės…
,,Sausainių gaminimas”. Vaikai pasirinko norimas formeles, priemones, kūrybiškai dekoravo sausainius, reiškė savo mintis, įspūdžius, išklausė, suprato auklėtojos patarimus, siūlymus.
,,Atvirukų gaminimas”. Vaikai pasirinko norimas priemones, kirpo, aplikavo, savitai dekoravo kalėdinius atvirukus, kalbėjo, klausinėjo, klausėsi kitų kalbos.
Tiriamoji veikla be stalų. Vaikai piešdami ant sniego tyrinėjo jame randamus gamtos objektus. Stebėjo ir komentavo kintančią sniego būseną.
Eglučių puošimas tai – smulkiosios motorikos lavinimas.
Koks gyvūnas slepiasi po sniegu? Atliko smulkiosios motorikos veiksmus, tapatino rastą gyvūno „įspaudą” su gyvūno figūrėle, įvardino, kai kuriuos gyvūnus.
Kalėdų belaukiant…
STEAM veikla „Avytė”. Įsiminėme, kai kurių naminių gyvūnų pavadinimus. Išbandėme tapybą ant vatos
STEAM veikla „Išlaisvink gyvūnus”. Vaikai gerino smulkiosios motorikos įgūdžius, įsiminė ir pasikartojo, kai kurių gyvūnų pavadinimus.
„Žiemos linksmybės”
Veikla „Aš galiu surasti daikto vietą”. Vaikai matavo, apžiūrinėjo, surado daikto vietą pagal kontūrus, įvardino kai kuriuos jau žinomus daiktų pavadinimus.
Veikla „Mašinų lenktynės”. Vaikai išbandė naują mašinos veikimo techniką, įvardino žinomas spalvas, gerino rankos koordinaciją.
Veikla „Vaisių ir daržovių tyrinėjimas“. Tyrinėjo vaisius ir daržoves visais pojūčiais, išbandė naujas štampavimo technikas.
Veikla „Geometrinės figūros”. Vaikai tapatino figūras pagal spalvą ir formą, susipažino su pagrindinių formų ir spalvų pavadinimais, išbandė mozaikos techniką ant lipnios juostelės…
„Pažinkime spalvas“
,,Krenta medžių lapai”- kalbėjome apie medžius, išbandėme ,,lapų vonią”, dėliojome medžių kontūrus…
,,Spalvoti kamuoliukai”…
,,Surask skaičių”
2021/2022 mokslo metai
Mandala iš sėklų – panaudojant įvairias sėklas, kūrė simetriškus ornamentus, atliko kruopštumo reikalaujančius veiksmus, smulkius judesius pirštais
Tapyba ant stiklo – naudojant netradicines priemones medžiagas
,,Radinių dialogas” – atkartojo medžiagos raštus, savitai dėliojo pasirinktas priemones, gamtinę medžiagą
,,Tekstilės ir pirštukų dialogai”
STEAM „Lizdelis” – sukurtas pagal H. K. Anderseno pasaką „Bjaurusis ančiukas”
Patyriminis kūno dalių pažinimas
Steam veikla – „Tyrinėjimas”
Fizinių gebėjimų ugdymas
„Žydinčios tvoros”- dekoracijos kūrimas darželio kieme
STEAM veikla: mano ūgis
Saulutės gr. veiklos
SAULUTĖS grupės veikla (Saulute group activties)
,,Stiklo mozaika” – veiklos skirtos kūrybiškumo ir meninės raiškos ugdymuisi, vyko remiantis inovatyvaus ugdymo rekomendacijomis (,,Medžiagų dialogai”). Dėlionės ant stiklo – pasirenkant norimas gamtines medžiagas, stiklo akmenukus ar kitas priemones, vaikai kūrė stiklo paveikslus, savitai ir kūrybiškai dėliojo medžiagas, kūrė sekas, įvairius raštus
Tapyba ant stiklo – naudojant netradicines priemones – pagaliukus ir stiklą, vaikai tapė, maišė spalvas, tyrinėjo medžiagų įvairovę pirštukais, kūrė savitus piešinius ant stiklo paviršiaus. Piešimas ir aplikacija ant stiklo – panaudojant stiklainius. ir krepinį popierių kūrėme Užgavėnių kaukes.
Bendradarbiaujant su tėvais sunešėme į grupę įvairių rūšių ir dydžių batų. Vaikai tyrinėjo batus, jų paliekamus pėdsakus, lygino pagal dydį, rūšiavome pagal sezoniškumą, skirstėme kur vyriški, moteriški ir vaikiški. Vaikai sužinojo daugiau jų rūšių pavadinimų, kūrė ir plėtojo žaidimus su batais: ,,Batų kalnas”, ,,Batų parduotuvė”, ,,Batų žvejyba”, ,,Batų slėpynės”. Vaikai ugdėsi savarankiškumo gebėjimus, mokėsi patys apsiauti, nusiauti, tyrinėjo batais skleidžiamus garsus…
Saulutės grupės savaitė (weekly agenda)
Laikas (time) |
Pirmadienis (monday) |
Antradienis (tuesday) |
Trečiadienis (wednesday) |
Ketvirtadienis (thursday) |
Penktadienis (friday) |
8.00 – 8.50 |
Vaikų priėmimas. Individuali ugdomoji veikla. Pokalbiai su tėvais. Adoption of children. Individual educational activities. Conversations with parents. |
Vaikų priėmimas. Individuali ugdomoji veikla. Pokalbiai su tėvais. Adoption of children. Individual educational activities. Conversations with parents. |
Vaikų priėmimas. Individuali ugdomoji veikla. Pokalbiai su tėvais. Adoption of children. Individual educational activities. Conversations with parents. |
Vaikų priėmimas. Individuali ugdomoji veikla. Pokalbiai su tėvais. Adoption of children. Individual educational activities. Conversations with parents. |
Vaikų priėmimas. Individuali ugdomoji veikla. Pokalbiai su tėvais. Adoption of children. Individual educational activities. Conversations with parents. |
8.50 – 9.30 |
Pasiruošimas pusryčiams, pusryčiai. Preparing to breakfast, the breakfast. |
Pasiruošimas pusryčiams, pusryčiai. Preparing to breakfast, the breakfast. |
Pasiruošimas pusryčiams, pusryčiai. Preparing to breakfast, the breakfast. |
Pasiruošimas pusryčiams, pusryčiai. Preparing to breakfast, the breakfast. |
Pasiruošimas pusryčiams, pusryčiai. Preparing to breakfast, the breakfast. |
9.30 – 10.30 |
Ugdomoji veikla grupelėmis. Educational activities in groups. |
Ugdomoji veikla grupelėmis. Šokių užsiėmimas. Educational activities in groups. Dance classes. |
Ugdomoji veikla grupelėmis, veikla žaidimų kambaryje. Educational activities in groups, activities in the game room. |
Muzikos užsiėmimas. Ugdomoji veikla grupelėmis. Educational activities in groups. Music activities. |
Ugdomoji veikla grupelėmis/ Educational activities in groups. |
10.30 – 12.00 |
Ugdomoji veikla lauke. Outdoor educational activities. |
Ugdomoji veikla lauke. Outdoor educational activities. |
Ugdomoji veikla lauke. Outdoor educational activities. |
Ugdomoji veikla lauke. Outdoor educational activities. |
Ugdomoji veikla lauke. Outdoor educational activities. |
12.20 – 13.00 |
Pietūs, pasiruošimas ramybės metui. The lunch time, preparing for a rest time. |
Pietūs, pasiruošimas ramybės metui. The lunch time, preparing for a rest time. |
Pietūs, pasiruošimas ramybės metui. The lunch time, preparing for a rest time. |
Pietūs, pasiruošimas ramybės metui. The lunch time, preparing for a rest time. |
Pietūs, pasiruošimas ramybės metui. The lunch time, preparing for a rest time. |
13.00 – 15.00 |
Poilsio ir ramybės laikas, individuali ugdomoji veikla su nemiegančiais vaikais. The rest time or individual educational activities with children who do not sleep. |
Poilsio ir ramybės laikas, individuali ugdomoji veikla su nemiegančiais vaikais. The rest time or individual educational activities with children who do not sleep. |
Poilsio ir ramybės laikas, individuali ugdomoji veikla su nemiegančiais vaikais. The rest time or individual educational activities with children who do not sleep. |
Poilsio ir ramybės laikas, individuali ugdomoji veikla su nemiegančiais vaikais. The rest time or individual educational activities with children who do not sleep. |
Poilsio ir ramybės laikas, individuali ugdomoji veikla su nemiegančiais vaikais. The rest time or individual educational activities with children who do not sleep. |
15.30– 16.00 |
Vakarienė. The dinner. |
Vakarienė. The dinner. |
Vakarienė. The dinner. |
Vakarienė. The dinner. |
Vakarienė. The dinner. |
16.00 – 17.30 |
Individuali ugdomoji veikla grupėje arba lauke. Pokalbiai su tėvais. Individual educational activities indoors or outdoors. Conversations with parents. |
Individuali ugdomoji veikla grupėje arba lauke. Pokalbiai su tėvais. Individual educational activities indoors or outdoors. Conversations with parents. |
Individuali ugdomoji veikla grupėje arba lauke. Pokalbiai su tėvais. Individual educational activities indoors or outdoors. Conversations with parents. |
Muzikos, keramikos užsiėmimai. Pokalbiai su tėvais. Individual educational activities indoors or outdoors. Conversations with parents. |
Individuali ugdomoji veikla grupėje arba lauke. Pokalbiai su tėvais. Individual educational activities indoors or outdoors. Conversations with parents. |