Kas mes esame
Mūsų darželis vadinasi Kauno lopšelis-darželis „Aviliukas“.
Turime du darželio pastatus.
A. Mackevičiaus g. 101, Kaunas ir S. Žukausko g. 31, Kaunas.
Mūsų darželis yra saugi ir linksma vieta vaikams.
Ką vaikai veikia darželyje
Vaikai darželyje žaidžia su draugais.
Vaikai mokosi, piešia, dainuoja.
Vaikai daug būna lauke.
Vaikai tyrinėja.
Kada mes dirbame
Darželis dirba nuo pirmadienio iki penktadienio.
Šeštadienį ir sekmadienį darželis poilsiauja.
Kaip su mumis susisiekti
Paskambinkite mums šiuo numeriu: +37037714875
